Monday 13 March 2017

Banglo Moden 2 Tingkat BAWAH Rm300K*

[ Banglo Moden 2 Tingkat BAWAH Rm300K*]











.
Harga yang kami tawarkan ini adalah untuk pakej bina atas tanah sendiri.Design moden ini sangat nampak menarik dan exclusive.Bagi yang megidamkan banglo Moden 2 tingkat dengan bajet ini,boleh direct pm kami cepat-cepat kerana ianya sangat TERHAD.
.
Harga ini juga sempena promosi 2017.Harga dibawah Rm300K KHAS untuk pelanggan pertama sehingga yang ketiga SAHAJA.Kami juga menggunakan SPESIFIKASI PREMIUM iaitu menggunakan Bata Merah Tanah Liat,Frame Kayu Seraya(Pintu),Frame Aluminium(Tingkap/Sliding),
Cat Jotun dan banyak lagi bahan binaan berkualiti tinggi bagi binaan banglo ini.
.
Bagi yang tidak sempat untuk dapatkan harga ini..Jangan risau anda juga boleh dapatkan harga lain yang Special untuk design ini sempena raya 2017.Nak tahu lebih lanjut boleh direct pm kami.
.
 TERHAD untuk 5 unit sahaja.PM kami sekarang:- 
.
💬 http://m.me/WarisanHartanah
💬 http://m.me/WarisanHartanah
💬 http://m.me/WarisanHartanah
.
Sangat berbaloi-baloi untuk jadi yang PERTAMA.
Percuma lagi kita bagi 1 set meja makan dan 1 set bilik tidur.
.
Harga sudah termasuk kos peguam, lukisan pembinaan,deposit api dan air.Kipas & Lampu juga sudah termasuk di dalam pakej banglo ini.
.
Semua kipas & lampu diberikan percuma kepada anda.Terdapat 2 jenis kipas di dalam pakej kami iaitu kipas remote dan kipas biasa.Kipas remote/kawalan jauh akan diberikan sebanyak 2 Unit.Untuk lampu kami berikan standard lampu downlight seperti yang digunakan sekarang.
.
Ramai yang mempunyai impian untuk memiliki sebuah banglo idaman setelah bekeluarga.
Kami percaya ramai yang sudah mempunyai perancangan yang teliti untuk menjadikan impian anda untuk direalisasikan dengan sempurna.
.
Kami juga tahu ramai yang SUDAH mempunyai modal yang cukup TETAPI takut untuk memilih kontraktor yang berkaliber dan bertanggungjawab untuk membina banglo idaman anda.
.
Selain itu juga ramai yang TIDAK TAHU bagaimana untuk bermula.SEKARANG anda tidak perlu risau,Kami akan bantu anda untuk merealisasikan IMPIAN anda itu menjadi satu KENYATAAN.
.
==============================
KINI ANDA TIDAK PERLU RISAU
==============================
Kerana..
✔ANDA mampu menjadikan impian anda untuk meiliki banglo idaman anda bersama kami.
✔Anda tidak perlu risau kerana pengalaman kami lebih daripada 20 tahun di dalam bidang pembinaan ini.
✔TIADA REKOD Untuk banglo terbengkalai. 100% SIAP.
✔Rekabentuk ? Pelan ? Pinjaman ?Pembinaan?
Semua proses daripada A-Z pihak kami uruskan,anda tidak perlu pening kepala.
.
✔Jangan risau kami sedia untuk memberi Khidmat nasihat & konsultansi berkenaan dengan rumah pilihan anda.Bagi yang SUDAH mempunyai design banglo idaman anda boleh pm kami untuk dapatkan quotation bagi rekaan banglo anda itu.Kami juga boleh customize design mengikut bajet anda.
.
.
Sudah CUKUP bajet?APA tunggu lagi?Harga Hartanah semakin hari semakin NAIK.Anda boleh pm direct fb page kami di link ini untuk pertanyaan lebih lanjut :-
.
.
💬http://m.me/WarisanHartanah
💬http://m.me/WarisanHartanah
💬http://m.me/WarisanHartanah
.
.
🏠WARISAN HARTANAH SDN BHD (797377-A)
📧Email: warisanhartanah@yahoo.com
☎️ No Tel.Pejabat : 09-602 2228
.
'SHARE' untuk bantu rakan anda yang tengah mencari kontraktor bagi membina banglo idaman mereka.Anda juga boleh customize sendiri banglo anda mengikut bajet anda.
.
#sharewithlove#syukur#alhamdulillah#hartanah#banglo#kediaman#moden#tradisional#terlaris#dipantaitimur#rumahidaman#terhad

No comments:

Post a Comment